Geef gratis producten weg die niet met contant geld kunnen worden gekocht

Geef gratis producten weg die niet met contant geld kunnen worden gekocht

Er was een lichte controverse tijdens de laatste Lactemania-editie van de La Liga dat sommige van de winnende teams niet in aanmerking kwamen om hun namen en logo's te laten drukken op de geschenken die aan de topscorer waren gegeven. Dit is een grote klacht die niet in overeenstemming is met het internationale handelsrecht, aangezien dit een maas in de wet creëert die kan worden benut door de teams die een risicovolle stijl van voetbal spelen, namelijk het gebruik van onnodige lange ballen voor de oppositie.

Om dit soort beslissingen te beheersen, moeten we ons recht op eerlijke en onpartijdige handel kunnen uitoefenen, inclusief het geven van gratis goederen en diensten aan iedereen die de markt betreedt zonder discriminatie op grond van leeftijd, geslacht of ras. Ik geloof dat er drie belangrijke redenen zijn waarom de sportartikelenindustrie in het VK een gewaardeerde La Liga-winnaarstitel aan haar gewaardeerde klantenbestand zou moeten verstrekken. Dit zijn eerlijke handel, eerlijke toegang en eerlijke keuze.

Er is een argument dat omdat een sport zo veel over geld is geworden, het niet langer een spel voor de massa is. Het gaat om het hebben van de best gesponsorde spelers en het spelen van een voetbalstijl die de beste commerciële winst oplevert. Er moet echter worden opgemerkt dat voetbal over de hele wereld erg populair was en nog steeds is. In het VK hebben we geweldige supporters die graag naar de wedstrijd kijken en de teams ondersteunen, maar we hebben ook de mogelijkheid om onze winnende trofee aan onze gewaardeerde klanten te geven.

Een van de grootste angsten als het gaat om een marketingcampagne voor een product als een La Liga-winnaarstitel, is dat het kan worden gezien als een truc om de teamprestaties op een bepaald moment te verbeteren. In de huidige omgeving van financiële druk is er echter geen tijd om je zorgen te maken of het product al dan niet een succes zal zijn. Wat we moeten doen, is focussen op klanttevredenheid en hoe we ons investeringsrendement kunnen maximaliseren, terwijl we onze trouwe klanten ook iets terug laten krijgen voor hun sportieve loyaliteit.

Ook de kwestie van oneerlijke handel baart in deze tijden van economische onzekerheid grote zorgen. Dit is waar goederen en diensten zoals fairtrade trofeeën, producten en evenementen gericht zijn op een bepaalde demografische groep op basis van hun economische achtergrond en hun neiging om geld uit te geven. Als u bijvoorbeeld een sportbeurs zou houden en merchandise zou uitdelen aan families in de lokale gemeenschap, die deze eerder zouden kopen. Het kan een marketingkans zijn om uw bedrijf in leven te houden.

Een ander voordeel van een fairtrade-titel zou zijn voor La Liga 2020. Met een toenemende trend van mensen die hun baan verliezen, is het van cruciaal belang dat we manieren bedenken om hen door de moeilijke tijden heen te helpen en gratis producten zoals deze zouden precies kunnen zijn wat ze nodig hebben. Het kan ook hun moreel verhogen en hen helpen met de tijd om te gaan.

Eerlijke handel en eerlijke toegang bieden ons ook de kans om mensen te helpen het meeste uit het voetbalseizoen te halen en wat is een betere manier dan hen iets voor niets te geven, wat gratis zou moeten zijn. Dus wat geven we weg? We geven goederen weg zoals voetbalschoenen, voetbalshirts, gratis reistickets en producten die onze gewaardeerde klanten iets geven om naar uit te kijken.

De volgende La Liga-titel zal extreem strak zijn, dus het is belangrijk dat we met ons klantenbestand voorop lopen en hen iets voor niets blijven geven. Het is belangrijk dat we onze gewaardeerde klanten iets geven dat niet of niet contant kan worden gekocht.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *